Undervegsvurdering
Undervegsvurdering, eller vurdering for læring, er ein del av læreprosessen og har som hensikt å auke studenten si kompetanse. Ein kan bruke sjølvrettande oppgåver og kvissar i undervegsvurderinga.
Sluttvurdering
Sluttvurdering, eller vurdering av læring, skal gi informasjon om studenten si kompetanse ved slutten av opplæringa. Dette kan anten vere i form av ein avsluttande eksamen dersom kurset er studiepoenggivande, eller ein kan lage ein sluttest for å dokumentere læringsutbyttet.
Kursevaluering
I avsluttinga av kuset bør ein la kursdeltakarane få seie si meining om kursinnhaldet. Eit døme på kursevaluering laga i Excel Forms
Kirkpatrick (1998) har laga ein evalulueringsmodell i fire nivå. Når ein utformar ei evaluering bør ein vere merksam på kva type informasjon ein er ut etter.
- Reaksjon – Kor nøgde var deltakarane?
- Læring – Kva har deltakarane lært?
- Bruk – I kva grad har kurset ført til endra åtferd? Vert ny kompetanse tatt i bruk i praksis?
- Nytte – I kva grad har kurset kome til nytte for organisasjonen?